Якщо так вийшло, що ви купили настільну гру, яка у вас вже є, то не впадайте у відчай! Ми докладемо зусиль, щоб вам допомогти.

 

 

Правила обміну в магазині настільних ігор Бластер:

Повідомте нам про ситуацію, що склалася і ми зможемо замінити вашу покупку на будь-яку іншу обрану гру з нашого асортименту. При цьому ваша гра не повинна мати слідів експлуатації і бути в заводській плівці, якщо інше не передбачено виробником.

Оплата транспортних витрат при обміні товару виконується покупцем.

 

 

Правила повернення товару в магазині настільних ігор Бластер:

Повідомте нам про ситуацію, що склалася в термін не більше 14 днів після покупки і ми приймемо ваше замовлення назад в рамках Закону України "Про захист прав споживачів". При цьому:

  • гра повинна не мати слідів експлуатації
  • бути в заводській плівці
  • відповідати комплектації, заявленій виробником
  • всі етикетки і ярлики повинні бути збережені

Оплата транспортних витрат при поверненні товару виконується покупцем.

 

 

Заводський брак і недостача компонентів:

Повідомте нам про ситуацію, що склалася і ми підкажемо, яким чином вірно оформити ваше звернення для усунення браку/недостачі компонентів. Можливо відсутній компонент закотився під диван, або він знаходиться в ще нерозпакованій колоді карт. Не смішно, таке траплялося.

У загальних випадках нам буде необхідна наступна інформація, надана письмово (на E-Mail):

  • загальний опис проблеми, з якою ви зіткнулися (у чому саме полягає брак, або який саме компонент відсутній)
  • загальна фотографія всіх компонентів гри разом з коробкою
  • фотографія проблемних компонентів (якщо їх немає, то фото ідентичного компонента, або фото цього компонента з правил)
  • фотографія з номером пакувальної лінії (на дні коробки) або його відсутністю

 

 

Терміни заміни компонентів:

Залежно від країни виробництва товару і доступності компонента, ми (або виробник) відправимо вам заміну в термін від одного дня. Очікування компонентів до ігор, вироблених не на території України може зайняти час і визначається більшою мірою виробником.

Для покупця усунення браку/доставка компонентів на заміну виконується безкоштовно.

 

 

 

У разі виникнення будь-яких питань, ви можете зв'язатися з нами, використовуючи дані з розділу "Контакти".